

midsomarfirande på sjön iår igen.
Jag Filip och Rickard körde i min båt och sjöquisten thimoty o vespen åkte vågbrytarnas båt.
Bra fiske med 20talet gös i våran båt där 13 st fick följa med hem.
Vågrytarna hade något liknande i deras båt.
Störst gös tog vespen.
Kanonväder hela dagen och bra fiske 👍



var ute runt lunch på nationaldagen.

årets tävling blev stolpe ut.

fiskat lite gädda inför tävlingen den 16e maj.

vi fiskade från spiken å det tog inte lång tid innan svenne hade tagit första fisken.
jag wille å jari var ute efter jobbet i fredags å prövade lite gädda. Jag å Wille fick var sin och jari tog 3 st fina med största på 102cm.

vi åkte okristligt långt ut ifrån laxhall, cirka 2,5mil och vi var närmare Karlstad.

jag Matte å Rickard var utanför sjötorp i jakt på abborrar.




jag och Rickard trotsade vinden i lördags ute på viken.


jag och Rickard körde årets första repa efter gäddera.
jag och matte sköt en gris i lördags kväll uppe i undenäs.
Årets första pass blev ett lakapass.